Grywalizacja 3.0

Wirtualne gry, realne
cele biznesowe

Grywalizacja 3.0 to nowa formuła programów gamifikacyjnych oparta na grach komputerowych.
Jej siła tkwi w powiązaniu postępów w świecie gry z wynikami biznesowymi gracza.
Umożliwia to stworzenie długofalowego mechanizmu motywującego
graczy do ciągłej poprawy rezultatów biznesowych.

W naszym portfolio znajdują się programy, które doprowadziły do wyraźnego wzrostu
realizacji targetów biznesowych, wzrostu udziału w szkoleniach e-learningowych do 70%
oraz ograniczenia rotacji pracowników o 20%.

Punkty, odznaki
rankingi
Interakcje społeczne
i prestiż
Autonomia
Wyzwania i rozwój
Fabuła
Wirtualny świat gry

Strategia motywacyjna

zaczerpnięta z gier komputerowych

Wejście do gry

Kluczowym elementem naszej strategii grywalizacyjnej jest stworzenie wirtualnej gry
o mechanice i głównej linii fabularnej dostosowanej do specyfiki biznesowej projektu
i oczekiwań użytkowników platformy.

Flow

Minimum 60% użytkowników naszych platform grywalizacyjnych
staje się zaangażowanymi graczami po przejściu wstępnego etapu
gry. W ramach pakietu powitalnego nasi gracze otrzymują zasoby,
które umożliwiają im realizację kilkunastu misji fabularnych.
Skala wyzwań stale narasta, co pozwala wzmocnić
zaangażowanie i budować w graczu poczucie rozwoju.

Postęp
w biznesie

Gdy użytkownik wciągnie się w grę, wyczerpują się zasoby na start.
Od tego momentu jedynym sposobem na zdobycie zasobów
do kontynuowania gry jest realizacja celów biznesowych.

Postęp
w grze

Im lepiej gracz realizuje cele biznesowe,
tym więcej otrzymuje zasobów i tym szybciej
może rozwijać się w świecie gry.

Lojalność i motywacja

Oskarowe filary grywalizacji

Od 2003 roku specjalizujemy się w tworzeniu programów motywacyjnych, budujących długoterminowe relacje
klientów i kontrahentów z takimi markami jak Toyota Motor Poland, BASF Polska, Santander Consumer Bank, Media Expert,
EuroCash, Boehringer Ingelheim, Komputronik, ENERGA, TEVA, Amica i wielu innych. Dziś wykorzystujemy doświadczenia
zdobyte przy realizacji kilkunastu programów lojalnościowych i relacyjnych do budowania zangażowania użytkowników
naszych platform grywalizacyjnych i motywowania ich do zmiany zachowań na takie, które będą sprzyjały
osiągnięciu celów biznesowych postawionych programowi grywalizacyjnemu.

Nasze
Realizacje

BASF BeneFito

Program relacyjny z segmentu B2B skierowany
do największych gospodarstw rolnych w Polsce

Idea:
- budowanie relacji z najważniejszymi Klientami firmy opartej
  o długoterminową współpracę, lojalność i zaufanie
- program oferuje uczestnikom dostęp do rzetelnie opracowanej
  wiedzy branżowej w postaci raportów rynkowych, bieżących notowań
  giełdowych, newsów oraz artykułów
- uczestnicy mają dostęp do szerokiej gamy benefitów realizowanych
  w zamian za punkty gromadzone na indywidualnych kontach
- program obejmuje również profesjonalne doradztwo opiekunów klienta
  w zakresie tematów technologicznych i uprawowych

Klient: BASF Polska Sp. z o.o. benefito

Toyota More

Program lojalnościowy dla posiadaczy samochodów marki Toyota

Idea:
- budowa i wzmacnianie długoterminowej relacji z lojalnym klientem poprzez atrakcyjny system punktowy,
dedykowane oferty specjalne, spersonalizowaną komunikację online i dostęp do wartościowych benefitów
- uczestnicy programu gromadzą punkty za zakup auta, wizytę w serwisie, płatności kartami bankowymi
czy za zakupy u partnerów programu
- uczestnicy mogą wymienić punkty na rabat przy zakupie kolejnego samochodu lub na usługi serwisowe
Wyniki:
- 75% uczestników programu jest lojalnych wobec marki (przy lojalności na poziomie 52% w grupie klientów
nie będących uczestnikami programu)
- 16,9% uczestników programu posiada zarejestrowane przynajmniej dwa modele marki Toyota

toyota_more Klient: Toyota Motor Poland

Sanville

Grywalizacja dla wewnętrznych
sił sprzedażowych


Linia fabularna: Gra budowlano-zarządcza, w której gracz
walczy o uzyskanie certyfikatu 100% BIO na produkty
wytwarzane na farmie.

Klient: Santander Consumer Bank sanville

Misja Ekspert

Grywalizacja dla wewnętrznych sił sprzedażowych

Gra strategiczno-budowlana, w której celem użytkownika jest budowa miasta
oraz odkrywanie podwodnego świata.

Idea:
- budowanie i wzmacnianie relacji z pracownikami firmy
- motywowanie pracowników do aktywnej sprzedaży poprzez
wyznaczanie celów indywidualnych i grupowych, za realizację celów
użytkownicy otrzymują punkty, które mogą wymieniać na nagrody
- dostęp do wyników biznesowych oraz wiedzy branżowej (pigułki wiedzy, quizy)

Klient: Media Expert misja expert

SC Team

Platforma relacyjna ułatwiająca promowanie produktów banku w salonach motoryzacyjnych

Idea:
- narzędzie pracy dyrektorów strefowych, którzy od strony banku zajmują się budowaniem i rozwijaniem relacji ze stacjami dilerskimi
- dostęp do nowoczesnego i elastycznego narzędzia komunikacji i wsparcia sprzedaży
- bank wykorzystuje rozwiązania dostępne na platformie do budowania relacji z dyrektorami strefowymi
Cele:
- motywowanie doradców handlowych do aktywnego promowania produktów finansowych Santander Consumer Banku poprzez indywidualne targety sprzedażowe i związany z nimi system punktów
- podtrzymywanie stałej komunikacji z użytkownikami platformy
- podtrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z właścicielami stacji dilerskich
- organizacja dodatkowych akcji specjalnych i konkursów
- dostarczenie dodatkowych narzędzi marketingowych stacjom dilerskim

Klient: Santander Consumer Bank

Generacja S

Platforma motywacyjna wspierająca sprzedaż ratalną
z użyciem produktów Santander Consumer Bank

Idea:
- podstawowe narzędzie pracy doradców finansowych
- projekt kierowany jest do sprzedawców w celu motywowania ich do aktywnej sprzedaży w systemie ratalnym
- w ramach platformy organizowane są zróżnicowane akcje oraz konkursy (łącznie z możliwością elastycznego dostosowywania do bieżących potrzeb i celów biznesowych)
Cele:
- motywowanie uczestników do aktywnej sprzedaży poprzez wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych
- budowanie lojalności poprzez wynagradzanie za zrealizowane cele
- aktywna komunikacja uczestników platformy z doradcami finansowymi

Klient: Santander Consumer Bank

Rock Town

Grywalizacja B2B dla zewnętrznych sił sprzedażowych


Linia fabularna: Gra strategiczno-budowlana, w której celem
użytkownika jest odbudowa miasta zniszczonego
w katastrofie naturalnej i zabezpieczenie miasta przed
nadchodzącymi kataklizmami.

Nagrody: Statuetka Golden Arrow 2017
(kategoria programy lojalnościowe B2B)

Klient: Rockwool rock town

San City

Grywalizacja dla wewnętrznych
sił sprzedażowych


Linia fabularna: Gra strategiczno-budowlana,
której celem jest odbudowa miasta dotkniętego
kryzysem ceglanym. Gracz wciela się w burmistrza,
który odbuduje miasto i uszczęśliwi
jego mieszkańców.

Klient: Santander Consumer Bank sancity

Rockwool Superwykonawca

Program motywacyjny skierowany do wykonawców budowlanych zajmujących
się ocieplaniem budynków wełną skalną ROCKWOOL

Cele:
- budowa bazy aktywnych wykonawców
- zachęcanie do zakupów i rekomendowania wełny skalnej ROCKWOOL
- edukacja wykonawców z zakresu prezentacji produktów, procesu rozmowy z inwestorem, prezentowania przewagi
nad wyrobami konkurencji
- promocja najlepszych wykonawców na rynku
- integracja wykonawców z firmą ROCKWOOL
Główna zasada programu:
- nagradzanie wykonawcy za każdą zaakceptowaną realizację z wykorzystaniem wełny skalnej ROCKWOOL

Klient: Rockwool

Nasz Orange

Grywalizacja dla społeczności internetowej


Linia fabularna: Użytkownik włącza się do gry o status
Herosa Społeczności. Aby zdobyć tytuł, musi przede wszystkim
publikować rozwiązania problemów podnoszonych
na forum Społeczności.

Nagrody: Lithy 2017
(3. miejsce w kategorii Digital Design Excellence)

Klient: Orange

Zespół Oskara

Zbigniew Skarul

Prezes

Największy przyjaciel Oskara Wegnera.
Totalny gamemaster. Gra tylko o wysokie stawki.