To mały klik dla Ciebie,
ale wielki skok dla Twojej firmy
kliknij
Grywalizacja 3.0 to nowa formuła programów gamifikacyjnych oparta na grach komputerowych.
Jej siła tkwi w powiązaniu postępów w świecie gry z wynikami biznesowymi gracza.
Umożliwia to stworzenie długofalowego mechanizmu motywującego
graczy do ciągłej poprawy rezultatów biznesowych.
W naszym portfolio znajdują się programy, które doprowadziły do wyraźnego wzrostu
realizacji targetów biznesowych, wzrostu udziału w szkoleniach e-learningowych do 70%
oraz ograniczenia rotacji pracowników o 20%.
Kluczowym elementem naszej strategii grywalizacyjnej jest stworzenie wirtualnej gry
o mechanice i głównej linii fabularnej dostosowanej do specyfiki biznesowej projektu
i oczekiwań użytkowników platformy.
Minimum 60% użytkowników naszych platform grywalizacyjnych
staje się zaangażowanymi graczami po przejściu wstępnego etapu
gry. W ramach pakietu powitalnego nasi gracze otrzymują zasoby,
które umożliwiają im realizację kilkunastu misji fabularnych.
Skala wyzwań stale narasta, co pozwala wzmocnić
zaangażowanie i budować w graczu poczucie rozwoju.
Gdy użytkownik wciągnie się w grę, wyczerpują się zasoby na start.
Od tego momentu jedynym sposobem na zdobycie zasobów
do kontynuowania gry jest realizacja celów biznesowych.
Im lepiej gracz realizuje cele biznesowe,
tym więcej otrzymuje zasobów i tym szybciej
może rozwijać się w świecie gry.
Wyniki biznesoweZaangażowanie 99%
uczestników grywalizacji wewnętrznej utrzymało 61%
uczestników programu grywalizacyjnego B2B Wyniki biznesoweE-Learning 70%
średni udział w quizach e-learningowych 80%
poprawnych odpowiedzi na pytania Wyniki biznesoweSpołeczności internetowe 475%
skrócenie czasu oczekiwania na dostarczenie 370%
wzrost liczby rozwiązań dostarczonych w ciągu Wyniki biznesoweHuman Resources 20%
ograniczenie rotacji pracowników
|
Od 2003 roku specjalizujemy się w tworzeniu programów motywacyjnych, budujących długoterminowe relacje
klientów i kontrahentów z takimi markami jak Toyota Motor Poland, BASF Polska, Santander Consumer Bank, Media Expert,
EuroCash, Boehringer Ingelheim, Komputronik, ENERGA, TEVA, Amica i wielu innych. Dziś wykorzystujemy doświadczenia
zdobyte przy realizacji kilkunastu programów lojalnościowych i relacyjnych do budowania zangażowania użytkowników
naszych platform grywalizacyjnych i motywowania ich do zmiany zachowań na takie, które będą sprzyjały
osiągnięciu celów biznesowych postawionych programowi grywalizacyjnemu.
Idea:
- budowanie relacji z najważniejszymi Klientami firmy opartej
o długoterminową współpracę, lojalność i zaufanie
- program oferuje uczestnikom dostęp do rzetelnie opracowanej
wiedzy branżowej w postaci raportów rynkowych, bieżących notowań
giełdowych, newsów oraz artykułów
- uczestnicy mają dostęp do szerokiej gamy benefitów realizowanych
w zamian za punkty gromadzone na indywidualnych kontach
- program obejmuje również profesjonalne doradztwo opiekunów klienta
w zakresie tematów technologicznych i uprawowych
Idea:
- budowa i wzmacnianie długoterminowej relacji z lojalnym klientem poprzez atrakcyjny system punktowy,
dedykowane oferty specjalne, spersonalizowaną komunikację online i dostęp do wartościowych benefitów
- uczestnicy programu gromadzą punkty za zakup auta, wizytę w serwisie, płatności kartami bankowymi
czy za zakupy u partnerów programu
- uczestnicy mogą wymienić punkty na rabat przy zakupie kolejnego samochodu lub na usługi serwisowe
Wyniki:
- 75% uczestników programu jest lojalnych wobec marki (przy lojalności na poziomie 52% w grupie klientów
nie będących uczestnikami programu)
- 16,9% uczestników programu posiada zarejestrowane przynajmniej dwa modele marki Toyota
Linia fabularna: Gra budowlano-zarządcza, w której gracz
walczy o uzyskanie certyfikatu 100% BIO na produkty
wytwarzane na farmie.
Gra strategiczno-budowlana, w której celem użytkownika jest budowa miasta
oraz odkrywanie podwodnego świata.
Idea:
- budowanie i wzmacnianie relacji z pracownikami firmy
- motywowanie pracowników do aktywnej sprzedaży poprzez
wyznaczanie celów indywidualnych i grupowych, za realizację celów
użytkownicy otrzymują punkty, które mogą wymieniać na nagrody
- dostęp do wyników biznesowych oraz wiedzy branżowej (pigułki wiedzy, quizy)
Idea:
- narzędzie pracy dyrektorów strefowych, którzy od strony banku zajmują się budowaniem i rozwijaniem relacji ze stacjami dilerskimi
- dostęp do nowoczesnego i elastycznego narzędzia komunikacji i wsparcia sprzedaży
- bank wykorzystuje rozwiązania dostępne na platformie do budowania relacji z dyrektorami strefowymi
Cele:
- motywowanie doradców handlowych do aktywnego promowania produktów finansowych Santander Consumer Banku poprzez indywidualne targety sprzedażowe i związany z nimi system punktów
- podtrzymywanie stałej komunikacji z użytkownikami platformy
- podtrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z właścicielami stacji dilerskich
- organizacja dodatkowych akcji specjalnych i konkursów
- dostarczenie dodatkowych narzędzi marketingowych stacjom dilerskim
Idea:
- podstawowe narzędzie pracy doradców finansowych
- projekt kierowany jest do sprzedawców w celu motywowania ich do aktywnej sprzedaży w systemie ratalnym
- w ramach platformy organizowane są zróżnicowane akcje oraz konkursy (łącznie z możliwością elastycznego dostosowywania do bieżących potrzeb i celów biznesowych)
Cele:
- motywowanie uczestników do aktywnej sprzedaży poprzez wyznaczanie indywidualnych celów sprzedażowych
- budowanie lojalności poprzez wynagradzanie za zrealizowane cele
- aktywna komunikacja uczestników platformy z doradcami finansowymi
Linia fabularna: Gra strategiczno-budowlana, w której celem
użytkownika jest odbudowa miasta zniszczonego
w katastrofie naturalnej i zabezpieczenie miasta przed
nadchodzącymi kataklizmami.
Nagrody: Statuetka Golden Arrow 2017
(kategoria programy lojalnościowe B2B)
Linia fabularna: Gra strategiczno-budowlana,
której celem jest odbudowa miasta dotkniętego
kryzysem ceglanym. Gracz wciela się w burmistrza,
który odbuduje miasto i uszczęśliwi
jego mieszkańców.
Cele:
- budowa bazy aktywnych wykonawców
- zachęcanie do zakupów i rekomendowania wełny skalnej ROCKWOOL
- edukacja wykonawców z zakresu prezentacji produktów, procesu rozmowy z inwestorem, prezentowania przewagi
nad wyrobami konkurencji
- promocja najlepszych wykonawców na rynku
- integracja wykonawców z firmą ROCKWOOL
Główna zasada programu:
- nagradzanie wykonawcy za każdą zaakceptowaną realizację z wykorzystaniem wełny skalnej ROCKWOOL
Linia fabularna: Użytkownik włącza się do gry o status
Herosa Społeczności. Aby zdobyć tytuł, musi przede wszystkim
publikować rozwiązania problemów podnoszonych
na forum Społeczności.
Nagrody: Lithy 2017
(3. miejsce w kategorii Digital Design Excellence)
Zbigniew Skarul Prezes
Największy przyjaciel Oskara Wegnera. |
||