Outsourcing programów lojalnościowych
Uwolnij się od niedogodności związanych z prowadzeniem programu lojalnościowego
Zapomnij o problemach z nieterminową wysyłką nagród, o pomyłkach w naliczaniu punktów, korzystaniu z nieintuicyjnego oprogramowania i reklamacjach uczestników. Skup się na tym, w czym Twoja firma jest najlepsza!
Kiedy outsourcing Twojego programu ma sens ?
Mam już
program lojalnościowyJeżeli szukasz sprawdzonych
i kreatywnych sposobów
na wyższą lojalność i zaangażowanieJeżeli Twój program nie przynosi
zakładanych rezultatówJeśli w Twoim programie
pogłębiają się zaległości,
nad którymi coraz trudniej zapanować
Nie mam
programu lojalnościowegoJeśli nie masz doświadczenia,
a musisz stworzyć program od zeraJeżeli nie chcesz lub nie możesz zatrudnić osób
wewnątrz organizacji do koordynacji programu
oraz jego obsługiJeżeli chce zwiększyć
swoje szanse na sukces przy wdrożeniu
i rozwoju programu lojalnościowegoJeżeli chcesz zmaksymalizować zwrot
z inwestycji w program (ROI)
Oferta outsourcingu wdrożenia i prowadzenia programu lojalnościowego
Wyobraź sobie, że Twój program prowadzi się "sam", a Ty tylko raz w miesiącu sprawdzasz raporty, akceptujesz rekomendacje jego rozwoju z koordynatorem i zespołem obsługi.
Projektowanie
(analiza konsulting)
Cele i wskaźniki
programu lojalnościowego
Zasady
i mechanizmy biznesowe
(sprzedaż, punktacje, reguły)
Nagrody
mechanizmy nagradzania,
dystrybucji i rozliczeń
Formalności i regulaminy
(aspekty prawne podatkowe, rodo)
Marketing i komunikacja

Platforma IT
(oprogramowanie)
Platforma internetowa
do zarządzania programem
Dedykowany zespół IT
do dostosowania i wdrożenia
platformy
Integracje z kanałami komunikacji
(email, sms)
Integracje z istniejącymi systemami
zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy

Obsługa programu
(outsorcing zespołu)
Prowadzenie programu
przez doświadczonych koordynatorów
Dedykowany zespół obsługi
uczestników programu (helpdesk)
Logistyka nagród.
Proces dostarczania nagród
dla uczestników programów
Opowiedz nam o swoich oczekiwaniach
w programie lojalnościowym
Wysoki poziom bezpieczeństwa
Analizując rynek dostawców programów lojalnościowych zwróć uwagę na aspekty bezpieczeństwa i ochronę danych osobowych.Certyfikat ISO 27001 - wdrożyliśmy wysokie standardy
zarządzania bezpieczeństwem informacji
Zgodność rozwiązań z RODO
Dedykowana platforma IT - każdy program lojalnościowy
ma fizyczną separację danych oraz oddzielną domenę
Audytowany poziom bezpieczeństwa rozwiązań IT
spełniający wysokie wymagania sektora finansowego

Co mówią nasi klienci?
Nasz zespół
"Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów".Richard BransonUmów konsultację
Poznaj nasze autorski model "Lojalność na lata" i przekonaj się jak ... wśród Twoich klientów!