Zbuduj sieć wiernych sojuszników Twojej marki!

Budowanie dobrych relacji z pracownikami zewnętrznych sieci dystrybucyjnych jest kluczowe dla zwiększenia sprzedaży. Wzmocnij efekty wszystkich prowadzonych dotąd w tym obszarze działań. Zadbaj o zasięg, jakość i częstotliwość kontaktów.

Stwórz program grywalizacyjny, który pamięć o Twoich produktach wyniesie na sam szczyt

Wyobraź sobie, że sprzedawcy codzienne sprawdzają ile Twojego produktu już sprzedali. Wyobraź sobie, że zawsze pamiętają dlaczego Twoje produkty są najlepsze. Dzięki programowi grywalizacyjnemu zwiększysz swoją widoczność i zdobędziesz bezpośredni kanał komunikacyjny ze sprzedawcami Twoich dystrybutorów.
Program grywalizacyjny

Postaw na sprawdzony format, o największej sile przyciągania

Kilkuset pracowników jednego z naszych klientów przez trzy lata z gromadziło cyfrową walutę. Za ich pomocą rozwijali swoje wirtualne miasta. Im więcej sprzedali produktów klienta, tym więcej mieli do dyspozycji środków. Najbardziej zaangażowani przekraczali cele sprzedażowe o kilkadziesiąt procent.
Sprawdzony format

Wykorzystaj moc customizacji

Pracownicy partnerskich hurtowni otrzymają grę, która będzie wyglądała tak, jakby została stworzona przez Ciebie, specjalnie dla nich. Fabuła gry będzie „ściśle przylegać” do specyfiki pracy, którą wykonują.  Moduły i funkcjonalności platformy zostaną dobrane w taki sposób, żeby optymalnie współgrały z systemem wyznaczania i weryfikacji celów sprzedażowych.
Moc customizacji

Zostań ulubioną marką Twoich dystrybutorów

Program motywacyjny z elementami gier to skuteczny sposób na budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Nie tylko zachęca do osiągania celów, ale również tworzy przyjazne doświadczenia i buduje lojalność wobec marki.
icon Świat gry, który opowiada 
o Twoich partnerachŚwiat gry, który opowiada o Twoich partnerach
icon Zadania sprzedażowe 
w przejrzystych kartach zadańZadania sprzedażowe w przejrzystych kartach zadań
icon Cenne nagrody 
w wirtualnej walucieCenne nagrody w wirtualnej walucie
icon Budowanie
relacji z markąBudowanie relacji z marką
icon Bezpośredni kanał komunikacji
z pracownikami dystrybucjiBezpośredni kanał komunikacji z pracownikami dystrybucji
icon Unikalność 
w branżyUnikalność w branży

Umów demo i zwiększ efektywność sprzedaży

Zaufali nam

Wykorzystaj skuteczne narzędzia motywacyjne

Sprawdzone narzędzia umożliwiają monitorowanie wyników sprzedaży, przekazywanie wiedzy na temat Twoich produktów oraz stały kontakt z kontrahentami. Narzędzia grywalizacyjne dodatkowo wprowadzą element rywalizacji, które wyzwolą pozytywne emocje wśród uczestników programu.

Zastosuj format gry, który jest znany i lubiany

Dopasujemy odpowiedni format do Twoich celów, wybierając spośród dostępnych gier lub dostosowując ich fabułę do Twojej firmy. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie, które nie tylko skutecznie angażuje ale także odda charakter Twojej działalności.

Umów demo i zwiększ efektywność sprzedaży

Nasze statystyki mówią same za siebie

Nawet najdoskonalsza platforma motywacyjna nie osiągnie pełnej efektywności, jeśli jej uczestnicy nie będą z niej aktywnie korzystać. Przez cały okres trwania programu utrzymujemy wysoki poziom zaangażowania uczestników. Dzięki temu osiągamy doskonałe rezultaty.

Szybkie i proste wdrożenie

Wspólnie określimy i opracujemy warunki sukcesu programu motywacyjnego dla Twoich partnerów, a dzięki gotowym modułom, zbudujemy go w trzech prostych krokach. Po wdrożeniu programu oferujemy wsparcie obsługowe oraz techniczne przez cały okres jego trwania.Szybkie wdrożenie

Zintegrujemy się z Twoimi narzędziami

Posiadamy doświadczenie w integracji z najpopularniejszymi narzędziami biznesowymi na rynku. Możemy przeprowadzić płynną synchronizację z kluczowymi programami Twojej firmy.
SalesForce logoSalesForce
Azure
 Active Directory logoAzure Active Directory
Google Suite logoGoogle Suite
Slack logoSlack
Zapier logoZapier
Microsoft
 Teams  logoMicrosoft Teams
OAuth 2.0 logoOAuth 2.0
eRecruiter logoeRecruiter

Najczęściej zadawane pytania - FAQ's

collapse
Co to jest grywalizacja?
collapse
Czy pracownicy /kontrahenci nie będą spędzać za dużo czasu w grze?
collapse
Czy osoby starsze lub nieposiadające doświadczenia z grami online odnajdą się w grywalizacji, czy nie okaże się to dla nich zbyt skomplikowane?
collapse
Jak długo trwa wdrożenie programu grywalizacyjnego?
collapse
Czy zadania sprzedażowe będą dopasowane do specyfiki naszej firmy?
collapse
Czy rozwiązanie jest dostępne mobilnie?
collapse
Czy będę miał wsparcie obsługowe po wdrożeniu programu?
collapse
Czy oferujecie obsługę katalogu nagród?
collapse
Czy dane moich klientów będą bezpieczne?
collapse
Kto jest administratorem danych osobowych pracowników?
collapse
Nie widzę moich narzędzi na liście integracji, czy będziemy w stanie się zarejestrować?

Umów demo i zwiększ efektywność sprzedaży

Rozmowa z AI?
Spróbuj teraz
Chat Button BackgroundChat Button Circle