Programy lojalnościowe, motywacyjne, grywalizacyjne

Koncentrujemy się na tworzeniu oraz obsłudze programów lojalnościowych, motywacyjnych i grywalizacyjnych

Naszą ambicją jest tworzenie programów, które przyciągają uwagę, angażują i motywują. Pracujemy nad tym, aby ich uczestnicy czuli się docenieni i wyróżnieni. Wierzymy, że to jest klucz do budowania trwałych i satysfakcjonujących relacji.

Nasze programy konstruujemy modułowo, co gwarantuje wysoki poziom customizacji

Nasze programy tworzymy sami od A do Z. W zespole mamy specjalistów z zakresu strategii, marketingu oraz własne zaplecze IT. Dzięki wielu wdrożonym  projektom, posiadamy sprawdzony zestaw narzędzi i formatów motywacyjnych. Pomożemy Ci je odpowiednio dobrać, biorąc pod uwagę cele Twojego projektu, czas jego trwania, jego rangę oraz grupę docelową. Co więcej, kładziemy duży nacisk na to, aby uczestnicy programów czuli, że zostały one zaprojektowane specjalnie z myślą o nich.
Wysoki poziom customizacji

Możesz liczyć na nasze doświadczenie i ekspercką wiedzę

Zawsze szukaliśmy ścieżek stabilnego rozwoju,nigdy nie baliśmy się zmian. Jesteśmy obecni na rynku od ponad 30 lat. Zaczynaliśmy jako klasyczna agencja reklamowa. Świetne efekty wdrażanych przez nas programów lojalnościowych stopniowo przesuwały nas w stronę marketingu relacyjnego. Dziś staliśmy się spółką technologiczną, która oferuje klientom rozwiązania wspierające różnego rodzaju procesy biznesowe takie jak sprzedaż, rekrutacja czy zarządzanie szkoleniami.
Ekspercka wiedza

Nasze statystyki mówią same za siebie

Wierzymy w uczciwość, odpowiedzialność i rzetelność. Ponad potrzebę ekspansji i dynamicznego rozwoju – co wciąż pozostaje naszym marzeniem - stawiamy bezpieczeństwo prowadzonych przez nas projektów i wszystkich pracujących z nami zespołów.
30+lat na rynku
68+pracowników na pokładzie
30+wdrożonych projektów

Nasz zespół

Zbigniew Skarul
Zbigniew SkarulChief Executive Officer
Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej. Od 30 lat kieruje rozwojem organizacji, opartej na odpowiedzialności, samodzielności i empatii. Zbudował zespół składający się z wartościowych i zaangażowanych osób oraz stabilnie rozwijającą się firmę. Współtwórca programów lojalnościowych i grywalizacyjnych dla gigantów branżowych takich jak Toyota, Lexus, BASF, ROCKWOOL, Santander, Media Expert, Eurocash oraz Unilever. Jego portfolio obejmuje również kampanie reklamowe takich marek jak Amica, MK Cafe, Unity Line, Jutrzenka i Puccini. Zbyszek to osoba z pasją. Jest zawsze w drodze, z plecakiem pełnym książek i planami na kolejny spot kitesurfingowy. Każda podróż to dla niego nowa przygoda i okazja do nauki. Najbardziej ceni miejsca, gdzie może połączyć swoją pasję do kitesurfingu i odkrywania tego co nieznane. Gdyby miał polecić jedną książkę, byłyby to „Pułapki myślenia” Daniela Kahnemana.
Prev arrow
small Zbigniew Skarul
small Tomasz Burdziński
small Arkadiusz Rzadkowolski
small Martyna Baluk-Pilarczyk
small Ela Burdzińska
small Tomasz Bilski
Next arrow

Zaufali nam

Sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Rozmowa z AI?
Spróbuj teraz
Chat Button BackgroundChat Button Circle