Koncentrujemy się na tworzeniu oraz obsłudze programów lojalnościowych, motywacyjnych i grywalizacyjnych
Naszą ambicją jest tworzenie programów, które przyciągają uwagę, angażują i motywują. Pracujemy nad tym, aby ich uczestnicy czuli się docenieni i wyróżnieni. Wierzymy, że to jest klucz do budowania trwałych i satysfakcjonujących relacji.Nasze programy konstruujemy modułowo, co gwarantuje wysoki poziom customizacji
Nasze programy tworzymy sami od A do Z. W zespole mamy specjalistów z zakresu strategii, marketingu oraz własne zaplecze IT. Dzięki wielu wdrożonym projektom, posiadamy sprawdzony zestaw narzędzi i formatów motywacyjnych. Pomożemy Ci je odpowiednio dobrać, biorąc pod uwagę cele Twojego projektu, czas jego trwania, jego rangę oraz grupę docelową. Co więcej, kładziemy duży nacisk na to, aby uczestnicy programów czuli, że zostały one zaprojektowane specjalnie z myślą o nich.Możesz liczyć na nasze doświadczenie i ekspercką wiedzę
Zawsze szukaliśmy ścieżek stabilnego rozwoju,nigdy nie baliśmy się zmian. Jesteśmy obecni na rynku od ponad 30 lat. Zaczynaliśmy jako klasyczna agencja reklamowa. Świetne efekty wdrażanych przez nas programów lojalnościowych stopniowo przesuwały nas w stronę marketingu relacyjnego. Dziś staliśmy się spółką technologiczną, która oferuje klientom rozwiązania wspierające różnego rodzaju procesy biznesowe takie jak sprzedaż, rekrutacja czy zarządzanie szkoleniami.Nasze statystyki mówią same za siebie
Wierzymy w uczciwość, odpowiedzialność i rzetelność. Ponad potrzebę ekspansji i dynamicznego rozwoju – co wciąż pozostaje naszym marzeniem - stawiamy bezpieczeństwo prowadzonych przez nas projektów i wszystkich pracujących z nami zespołów.30+lat na rynku
68+pracowników na pokładzie
30+wdrożonych projektów
Nasz zespół
Przemek MatejczukBack-end Developer
Odpowiada za projekty lojalnościowe od strony programistycznej. Skupia się na implementacji funkcjonalności, integracji z systemami zewnętrznymi oraz wdrażaniu rozwiązań opracowanych przez zespół. Co więcej, działa przy projektach grywalizacyjnych oraz angażuje się w utrzymanie i aktualizacje naszych istniejących aplikacji.
Po godzinach spędzonych w biurze eksploruje literaturę popularnonaukową lub zanurza się w świecie gier konsolowych. Jego ulubione pozycje to „Horizon Dawn”, „Diablo 2: Resurrected”, „Diablo 3: Reaper Of Souls”, „Doom Eternal”, „Dirt Rally 2.0” oraz „Uncharted”. Ostatnio na nowo odkrył radość z regularnych treningów na siłowni.Zbigniew SkarulChief Executive Officer
Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej. Od 30 lat kieruje rozwojem organizacji, opartej na odpowiedzialności, samodzielności i empatii. Zbudował zespół składający się z wartościowych i zaangażowanych osób oraz stabilnie rozwijającą się firmę. Współtwórca programów lojalnościowych i grywalizacyjnych dla gigantów branżowych takich jak Toyota, Lexus, BASF, ROCKWOOL, Santander, Media Expert, Eurocash oraz Unilever. Jego portfolio obejmuje również kampanie reklamowe takich marek jak Amica, MK Cafe, Unity Line, Jutrzenka i Puccini.
Zbyszek to osoba z pasją. Jest zawsze w drodze, z plecakiem pełnym książek i planami na kolejny spot kitesurfingowy. Każda podróż to dla niego nowa przygoda i okazja do nauki. Najbardziej ceni miejsca, gdzie może połączyć swoją pasję do kitesurfingu i odkrywania tego co nieznane. Gdyby miał polecić jedną książkę, byłyby to „Pułapki myślenia” Daniela Kahnemana.Tomasz BurdzińskiVice-President & Strategic Director
Od 20 lat zajmuje się zarządzaniem i kształtowaniem rozwoju agencji. Jest ekspertem w dziedzinie strategii biznesu, sprzedaży oraz marketingu. Posiada 25-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu programów lojalnościowych. Od ponad 8 lat skupia się na rozwoju unikalnego modelu grywalizacji z rozszerzonym światem gry. Jest uczestnikiem i prelegentem najważniejszych międzynarodowych konferencji związanych z gamification.
Prywatnie jest zapalonym cyklistą, z kilkoma rowerami w garażu i tysiącami przejechanych kilometrów. Tomek to także kolekcjoner gier planszowych i miłośnik gier strategicznych, z serią „Civilization” na czele. Ceni czas spędzany z rodziną, z którą dzieli swoje pasje.Arkadiusz RzadkowolskiChief Information Officer
Odgrywa kluczową rolę, kierując strategią technologiczną oraz kierunkami rozwoju firmy. Jego obowiązki przekraczają granice klasycznego zarządzania infrastrukturą IT. Aktywnie angażuje się w rozwijanie kompetencji swojego zespołu, wspierając każdą osobę w dążeniu do osiągnięcia własnych celów zawodowych.
Arek poza godzinami spędzonymi w biurze aktywnie dba o swoje zdrowie i kondycję fizyczną - co w jego przypadku oznacza nieustanne bieganie za energicznym maluchem. Dodatkowo poświęca czas na rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie Automatyki Domowej oraz Sztucznej Inteligencji.Martyna Baluk-PilarczykAccount Director
W Oskar Wegner od 15 lat. Zarządza jednymi z największych programów motywacyjnych i lojalnościowych. Jest pionierką grywalizacji w Polsce, a swój pierwszy projekt z zakresu gamification wprowadziła w 2015 roku. Obecnie współpracuje z takimi markami jak Santander, SanSwiss i Komputronik oraz nadzoruje nasz nowy projekt – Green Town.
Na co dzień mieszka nad morzem, chociaż sercem bliżej jej do gór. Bałtyk docenia po sezonie, kiedy na plażach jest znacznie ciszej i spokojniej. Z rowerem nie rozstaje się praktycznie przez cały rok, jeździ nawet zimą. W wolnych chwilach uważnie śledzi nowości związane z projektowaniem wnętrz.Ela BurdzińskaAccount Director
Ela jest związana z agencją od 16 lat. Specjalizuje się w planowaniu działań relacyjno-motywacyjnych, skupiając się głównie na platformach grywalizacyjnych. Jej mocne strony to komunikacja, odpowiedzialność za projekty oraz perfekcyjne zarządzanie czasem. Obecnie nadzoruje największy program grywalizacyjny w naszej firmie.
Poza pracą jest managerką własnego projektu o nazwie „Mama”. Przedsięwzięcie posiada wiele logistycznych wyzwań. Między innymi planowanie zajęć szkolnych i sportowych, lekcji pianina, gier planszowych oraz wycieczek rowerowych. W wolnej chwili oddaje się pasji tworzenia witraży.Tomasz BilskiNew Business Manager
W firmie Oskar Wegner jest odpowiedzialny za nawiązywanie relacji z nowymi klientami, prowadzenie projektów oraz zarządzanie zespołem Accountów. Tomek specjalizuje się w programach grywalizacyjnych i budowaniu długotrwałych relacji partnerskich. Do jego kluczowych klientów należą: Eurocash, Rockwool, Boehringer Ingleheim oraz Media Expert.
Tomek w życiu prywatnym to gracz, czytelnik i okazjonalny pisarz. W grze „Mount & Blade” przeżył fascynujące przygody, a w serii „Civilization” stworzył potężne imperia. Literatura to dla niego różnorodność - od prozy, przez eseje, po reportaże. Jego ulubione książki to „Czarny Łabędź”, „Sapiens: Od zwierząt do bogów” i „Łuk triumfalny”.Oliwia FaerberAccount Manager
W firmie Oskar Wegner kieruje projektem lojalnościowym dla jednego z naszych największych klientów. W swojej pracy stawia na rezultaty, potrafi budować zdrowe oraz trwałe relacje biznesowe. Zawsze jest silnie zmotywowana i dąży do osiągnięcia zakładanych celów w wyznaczonym terminie.
Po pracy spędza czas aktywnie. Wyprawy kajakowe, wycieczki rowerowe oraz relaksujące weekendy nad jeziorem to jej ulubione formy wypoczynku. Znalezienie czasu na kontakt z naturą i fizyczna aktywność pozwala jej na regenerację oraz zaczerpnięcie energii na kolejne wyzwania. Jej ulubiony zespół muzyczny to Måneskin.Bartłomiej SmolińskiSenior Art Director
Jako lider zespołu graficznego, przeprowadza projekty od wstępnej koncepcji aż po końcową realizację. To właśnie Bartek zapewnia, że wizje naszych klientów są przekształcane w doskonałe graficzne przedstawienia.
Jest miłośnikiem historii Szczecina i Pomorza Zachodniego. Aktywnie uczestniczy w lokalnych grupach historycznych. W wolnym czasie zanurza się w świecie gier planszowych - od tych prostszych po zaawansowane strategiczne rozgrywki. Jako długoletni członek PTTK i Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego, zwiedził wiele zakątków Polski i Europy.Bartosz BączkowskiSenior Account Manager
Bartek to człowiek o wielu twarzach, z których każda jest równie fascynująca. W biurze jest ceniony za swoje optymistyczne podejście do rozwiązywania problemów i organizację firmowych wydarzeń. Stanowi integralne ogniwo w zarządzaniu projektami dla kluczowych klientów, takich jak Toyota Central Europe i Toyota Financial Services.
Jako aktywny rowerzysta marzy o zastąpieniu miejskich samochodów jednośladami. Jednak na ten moment ukrywa swoje zamiary przed „zmotoryzowanymi” klientami. Bartek to także wielki miłośnik Kolumbii. Z sentymentem podchodzi do jej historii i lokalnych zwyczajów - chętnie poleci (i wspólnie wypije) dobrą kawę lub przepis na najlepsze empanadas.Barbara TereszkoProject Manager
Basia to Project Managerka, która od 2014 roku planuje, koordynuje i wdraża projekty dla zewnętrznych klientów. Jej zespół z powodzeniem stosuje innowacyjne technologie, takie jak sztuczna inteligencja, chatboty i voiceboty. Warto podkreślić, że drużyna Basi wyróżnia się samodzielnością, doskonałą współpracą no i świetną atmosferą.
Poza pracą lubi tańczyć. Robi to od dziecka, a jej ulubionym rodzajem jest taniec współczesny. Wyjątkowym hobby Basi jest szkolenie swoich psów, które należą do szczecińskiego zespołu FlyBall. Wolne momenty spędza przy lekturze psychologicznej lub na długich rozmowach z bliskimi osobami.Wioleta Chmura-LenarBack Office Director
W Oskarze pracuje od 15 lat. Zarządza sektorem Back Office, realizując Program Toyota & Lexus More. Jej mocne strony to dobra organizacja, skrupulatność oraz umiejętność współpracy. Od lat efektywnie realizuje złożone procesy i utrzymuje wysoki poziom obsługi klienta. Dąży do ciągłego rozwoju w zakresie projektów lojalnościowych.
W wolnym czasie oddaje się pasji czytania i słuchania podcastów o tematyce kryminalnej. Podcast „Piąte: nie zabijaj” Justyny Mazur to jeden z jej ulubionych sposobów na wieczorny odpoczynek. Ulubione tytuły książkowe Wioli to „Słowik” Kristin Hannah, „Ukochane dziecko” Romy Hausmann oraz wszystkie pozycje autorstwa Karoliny Wójciak.Karolina PawlakProduct Owner
Jest odpowiedzialna za rozwijanie i zarządzanie produktami softwarowymi. Z Oskarem związana prawie 20 lat. Przez ten okres prowadziła wiele projektów marketingowych oraz programy grywalizacyjne i lojalnościowe. Obecnie jej działania skierowane są na rynki zagraniczne – Czechy, Słowację, Węgry.
Karolina poza biurem lubi spędzać czas aktywnie, a jej marzenia krążą wokół żeglowania i nurkowania - najlepiej na egzotycznych wodach Karaibów. Podróże kontynuuje we własnej kuchni, ku uciesze rodziny i przyjaciół, rozpieszczanych jej kulinarną zajawką. Bywa zapaloną tancerką, szczególnie kiedy DJ puszcza rytmy latino bądź rockowe klasyki.Gniewosz SześciłoIT Project Manager
W OW zajmuje się planowaniem oraz koordynacją zespołów projektowych, z wykorzystaniem metodologii Agile i Scrum. W swoim CV posiada 15-letnie doświadczenie w branży oraz dziesiątki wdrożonych projektów.
Jego ulubione książki to: „Tytus Romek i A'Tomek. Księga XIII. Wyprawa na Wyspy Nonsensu” autorstwa Chmiela oraz „Fiasko” Stanisława Lema.Przemek MatejczukBack-end Developer
Odpowiada za projekty lojalnościowe od strony programistycznej. Skupia się na implementacji funkcjonalności, integracji z systemami zewnętrznymi oraz wdrażaniu rozwiązań opracowanych przez zespół. Co więcej, działa przy projektach grywalizacyjnych oraz angażuje się w utrzymanie i aktualizacje naszych istniejących aplikacji.
Po godzinach spędzonych w biurze eksploruje literaturę popularnonaukową lub zanurza się w świecie gier konsolowych. Jego ulubione pozycje to „Horizon Dawn”, „Diablo 2: Resurrected”, „Diablo 3: Reaper Of Souls”, „Doom Eternal”, „Dirt Rally 2.0” oraz „Uncharted”. Ostatnio na nowo odkrył radość z regularnych treningów na siłowni.Zbigniew SkarulChief Executive Officer
Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej. Od 30 lat kieruje rozwojem organizacji, opartej na odpowiedzialności, samodzielności i empatii. Zbudował zespół składający się z wartościowych i zaangażowanych osób oraz stabilnie rozwijającą się firmę. Współtwórca programów lojalnościowych i grywalizacyjnych dla gigantów branżowych takich jak Toyota, Lexus, BASF, ROCKWOOL, Santander, Media Expert, Eurocash oraz Unilever. Jego portfolio obejmuje również kampanie reklamowe takich marek jak Amica, MK Cafe, Unity Line, Jutrzenka i Puccini.
Zbyszek to osoba z pasją. Jest zawsze w drodze, z plecakiem pełnym książek i planami na kolejny spot kitesurfingowy. Każda podróż to dla niego nowa przygoda i okazja do nauki. Najbardziej ceni miejsca, gdzie może połączyć swoją pasję do kitesurfingu i odkrywania tego co nieznane. Gdyby miał polecić jedną książkę, byłyby to „Pułapki myślenia” Daniela Kahnemana.Tomasz BurdzińskiVice-President & Strategic Director
Od 20 lat zajmuje się zarządzaniem i kształtowaniem rozwoju agencji. Jest ekspertem w dziedzinie strategii biznesu, sprzedaży oraz marketingu. Posiada 25-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu programów lojalnościowych. Od ponad 8 lat skupia się na rozwoju unikalnego modelu grywalizacji z rozszerzonym światem gry. Jest uczestnikiem i prelegentem najważniejszych międzynarodowych konferencji związanych z gamification.
Prywatnie jest zapalonym cyklistą, z kilkoma rowerami w garażu i tysiącami przejechanych kilometrów. Tomek to także kolekcjoner gier planszowych i miłośnik gier strategicznych, z serią „Civilization” na czele. Ceni czas spędzany z rodziną, z którą dzieli swoje pasje.Arkadiusz RzadkowolskiChief Information Officer
Odgrywa kluczową rolę, kierując strategią technologiczną oraz kierunkami rozwoju firmy. Jego obowiązki przekraczają granice klasycznego zarządzania infrastrukturą IT. Aktywnie angażuje się w rozwijanie kompetencji swojego zespołu, wspierając każdą osobę w dążeniu do osiągnięcia własnych celów zawodowych.
Arek poza godzinami spędzonymi w biurze aktywnie dba o swoje zdrowie i kondycję fizyczną - co w jego przypadku oznacza nieustanne bieganie za energicznym maluchem. Dodatkowo poświęca czas na rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie Automatyki Domowej oraz Sztucznej Inteligencji.Martyna Baluk-PilarczykAccount Director
W Oskar Wegner od 15 lat. Zarządza jednymi z największych programów motywacyjnych i lojalnościowych. Jest pionierką grywalizacji w Polsce, a swój pierwszy projekt z zakresu gamification wprowadziła w 2015 roku. Obecnie współpracuje z takimi markami jak Santander, SanSwiss i Komputronik oraz nadzoruje nasz nowy projekt – Green Town.
Na co dzień mieszka nad morzem, chociaż sercem bliżej jej do gór. Bałtyk docenia po sezonie, kiedy na plażach jest znacznie ciszej i spokojniej. Z rowerem nie rozstaje się praktycznie przez cały rok, jeździ nawet zimą. W wolnych chwilach uważnie śledzi nowości związane z projektowaniem wnętrz.Ela BurdzińskaAccount Director
Ela jest związana z agencją od 16 lat. Specjalizuje się w planowaniu działań relacyjno-motywacyjnych, skupiając się głównie na platformach grywalizacyjnych. Jej mocne strony to komunikacja, odpowiedzialność za projekty oraz perfekcyjne zarządzanie czasem. Obecnie nadzoruje największy program grywalizacyjny w naszej firmie.
Poza pracą jest managerką własnego projektu o nazwie „Mama”. Przedsięwzięcie posiada wiele logistycznych wyzwań. Między innymi planowanie zajęć szkolnych i sportowych, lekcji pianina, gier planszowych oraz wycieczek rowerowych. W wolnej chwili oddaje się pasji tworzenia witraży.Tomasz BilskiNew Business Manager
W firmie Oskar Wegner jest odpowiedzialny za nawiązywanie relacji z nowymi klientami, prowadzenie projektów oraz zarządzanie zespołem Accountów. Tomek specjalizuje się w programach grywalizacyjnych i budowaniu długotrwałych relacji partnerskich. Do jego kluczowych klientów należą: Eurocash, Rockwool, Boehringer Ingleheim oraz Media Expert.
Tomek w życiu prywatnym to gracz, czytelnik i okazjonalny pisarz. W grze „Mount & Blade” przeżył fascynujące przygody, a w serii „Civilization” stworzył potężne imperia. Literatura to dla niego różnorodność - od prozy, przez eseje, po reportaże. Jego ulubione książki to „Czarny Łabędź”, „Sapiens: Od zwierząt do bogów” i „Łuk triumfalny”.Oliwia FaerberAccount Manager
W firmie Oskar Wegner kieruje projektem lojalnościowym dla jednego z naszych największych klientów. W swojej pracy stawia na rezultaty, potrafi budować zdrowe oraz trwałe relacje biznesowe. Zawsze jest silnie zmotywowana i dąży do osiągnięcia zakładanych celów w wyznaczonym terminie.
Po pracy spędza czas aktywnie. Wyprawy kajakowe, wycieczki rowerowe oraz relaksujące weekendy nad jeziorem to jej ulubione formy wypoczynku. Znalezienie czasu na kontakt z naturą i fizyczna aktywność pozwala jej na regenerację oraz zaczerpnięcie energii na kolejne wyzwania. Jej ulubiony zespół muzyczny to Måneskin.Bartłomiej SmolińskiSenior Art Director
Jako lider zespołu graficznego, przeprowadza projekty od wstępnej koncepcji aż po końcową realizację. To właśnie Bartek zapewnia, że wizje naszych klientów są przekształcane w doskonałe graficzne przedstawienia.
Jest miłośnikiem historii Szczecina i Pomorza Zachodniego. Aktywnie uczestniczy w lokalnych grupach historycznych. W wolnym czasie zanurza się w świecie gier planszowych - od tych prostszych po zaawansowane strategiczne rozgrywki. Jako długoletni członek PTTK i Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego, zwiedził wiele zakątków Polski i Europy.Bartosz BączkowskiSenior Account Manager
Bartek to człowiek o wielu twarzach, z których każda jest równie fascynująca. W biurze jest ceniony za swoje optymistyczne podejście do rozwiązywania problemów i organizację firmowych wydarzeń. Stanowi integralne ogniwo w zarządzaniu projektami dla kluczowych klientów, takich jak Toyota Central Europe i Toyota Financial Services.
Jako aktywny rowerzysta marzy o zastąpieniu miejskich samochodów jednośladami. Jednak na ten moment ukrywa swoje zamiary przed „zmotoryzowanymi” klientami. Bartek to także wielki miłośnik Kolumbii. Z sentymentem podchodzi do jej historii i lokalnych zwyczajów - chętnie poleci (i wspólnie wypije) dobrą kawę lub przepis na najlepsze empanadas.Barbara TereszkoProject Manager
Basia to Project Managerka, która od 2014 roku planuje, koordynuje i wdraża projekty dla zewnętrznych klientów. Jej zespół z powodzeniem stosuje innowacyjne technologie, takie jak sztuczna inteligencja, chatboty i voiceboty. Warto podkreślić, że drużyna Basi wyróżnia się samodzielnością, doskonałą współpracą no i świetną atmosferą.
Poza pracą lubi tańczyć. Robi to od dziecka, a jej ulubionym rodzajem jest taniec współczesny. Wyjątkowym hobby Basi jest szkolenie swoich psów, które należą do szczecińskiego zespołu FlyBall. Wolne momenty spędza przy lekturze psychologicznej lub na długich rozmowach z bliskimi osobami.Wioleta Chmura-LenarBack Office Director
W Oskarze pracuje od 15 lat. Zarządza sektorem Back Office, realizując Program Toyota & Lexus More. Jej mocne strony to dobra organizacja, skrupulatność oraz umiejętność współpracy. Od lat efektywnie realizuje złożone procesy i utrzymuje wysoki poziom obsługi klienta. Dąży do ciągłego rozwoju w zakresie projektów lojalnościowych.
W wolnym czasie oddaje się pasji czytania i słuchania podcastów o tematyce kryminalnej. Podcast „Piąte: nie zabijaj” Justyny Mazur to jeden z jej ulubionych sposobów na wieczorny odpoczynek. Ulubione tytuły książkowe Wioli to „Słowik” Kristin Hannah, „Ukochane dziecko” Romy Hausmann oraz wszystkie pozycje autorstwa Karoliny Wójciak.Karolina PawlakProduct Owner
Jest odpowiedzialna za rozwijanie i zarządzanie produktami softwarowymi. Z Oskarem związana prawie 20 lat. Przez ten okres prowadziła wiele projektów marketingowych oraz programy grywalizacyjne i lojalnościowe. Obecnie jej działania skierowane są na rynki zagraniczne – Czechy, Słowację, Węgry.
Karolina poza biurem lubi spędzać czas aktywnie, a jej marzenia krążą wokół żeglowania i nurkowania - najlepiej na egzotycznych wodach Karaibów. Podróże kontynuuje we własnej kuchni, ku uciesze rodziny i przyjaciół, rozpieszczanych jej kulinarną zajawką. Bywa zapaloną tancerką, szczególnie kiedy DJ puszcza rytmy latino bądź rockowe klasyki.Gniewosz SześciłoIT Project Manager
W OW zajmuje się planowaniem oraz koordynacją zespołów projektowych, z wykorzystaniem metodologii Agile i Scrum. W swoim CV posiada 15-letnie doświadczenie w branży oraz dziesiątki wdrożonych projektów.
Jego ulubione książki to: „Tytus Romek i A'Tomek. Księga XIII. Wyprawa na Wyspy Nonsensu” autorstwa Chmiela oraz „Fiasko” Stanisława Lema.Przemek MatejczukBack-end Developer
Odpowiada za projekty lojalnościowe od strony programistycznej. Skupia się na implementacji funkcjonalności, integracji z systemami zewnętrznymi oraz wdrażaniu rozwiązań opracowanych przez zespół. Co więcej, działa przy projektach grywalizacyjnych oraz angażuje się w utrzymanie i aktualizacje naszych istniejących aplikacji.
Po godzinach spędzonych w biurze eksploruje literaturę popularnonaukową lub zanurza się w świecie gier konsolowych. Jego ulubione pozycje to „Horizon Dawn”, „Diablo 2: Resurrected”, „Diablo 3: Reaper Of Souls”, „Doom Eternal”, „Dirt Rally 2.0” oraz „Uncharted”. Ostatnio na nowo odkrył radość z regularnych treningów na siłowni.